adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
USDT olarak beklet hocam sabah konu açtığımızda çekim yapılıyordu öğleden sonra kapandı zaten
11 12 gibi kapandı çekim vermedi. Öğleden sonra olmadı yani.