Yok şimdi durum şöyle bugün hemen çek diyenler fake konu açıyor dünkü konuların mantığı vardı bugünkülerin artık pek mantığı yok 4 aya kadar zaten o para erir yani.
USDT olarak beklet hocam sabah konu açtığımızda çekim yapılıyordu öğleden sonra kapandı zaten