O işler öyle olur herkes kendisi yapar başkası yapınca eleştirir 🤣 neyse bu arada paribu
konum
Usta hem şikayetçisin, hem de çekemeyince kendin konu açmışsın.
Hocam sizde yapmışsınız, parayı cekemeyince konu acmissiniz 🤣
Yok şimdi durum şöyle bugün hemen çek diyenler fake konu açıyor dünkü konuların mantığı vardı bugünkülerin artık pek mantığı yok 4 aya kadar zaten o para erir yani.