Merhaba aylık 10-20 adet kargo çıkarıyorum sim kart satışlarımdan. Sözleşme yaptıracağım ama bilmek istediğim bir şey var. Her zaman kargoya gitmek eziyet olabiliyor hava çok sıcak oluyor yürüme mesafesi otobüs falan filan. Adresten al nasıl işliyor ücret vs. nedir bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.