Apple dan ban veya ip ,mac , banı olabilir bankadan kaynaklı, kartlar yd kapalıdır bir çok etmen var apple görüşün ilk baş sonra bankanızla en son da x Le
Apple'da zaten halihazırda bir hesap olduğu için kabul etmiyor. Bilgisayarda hiçbir şekilde kabul etmiyor, şimdi Erzurum'daki arkadaşa bilgileri yolladım bakalım bir de onun bilgisayarından deneyelim.