Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema size ait olduğu için taraflı görünebilir ama hakkınızı vermek gerek. Yazılımcılarını göz önüne alırsak hiçbiri çok basit olan içindekiler eklentisini bile entegre etmemiş. Hayal gücünden yoksun kişilerin ürünleriyle ilgilenmemek gerek.
Otomatik resim webp özelliği favorim