Selamlar,

Ollama Ekran Kartından mı Yiyor yoksa Ram'dan Mi Yiyor?

Ekran Kartsız VDS'lerden alsak,Ram'i ve İşlemcisi yüksek olsa öyle de oluyor mu?Yoksa Ekran Kartından mı Yiyor?