Güzel bir ali cengiz oyunu yapmışlar size hocam. Şikayetci olursalar aynı şekilde sizde olursunuz. Ancak siz baştan hata yapmışsınız madem cenazen var ben beklerim dicektiniz daha sonraya paslıcaktınız. Adam sizden umudu kesince zaten irtibatı kesecekti. Neyse olan olmuş.
Sizce bir sorun olurmuki? Daha önce böyle bir sorun yaşamadım hiç o yüzden bilgim yok fazla, avukatıma sordum avukatımda sorguya çağırdıkları zaman cihazı götürme dedi suç şeyi olarak el koyabilirler inceleme için vs dedi cihazı sorarlarsa cihaz benim vermiyorum kimseye de dedi bu mantıklımıki acaba