A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşini en iyi şekilde yapan ve uygun fiyattan hizmet veren herkese sonsuz saygım var.
Biz r10dakiler tek site ile yetinmediğimiz için, Uygun fiyattan sınırsız sürüm satmanız takdire şayan.
r10'da satış yapılacaksa fiyatlar da r10 a uygun olmalı diye düşünürüm hocam