Evet arkadaşlar gündemi az çok biliyorsunuzdur Polat çifti. Yani aklımın almadığı şu bizler afedersiniz köpek gibi çalışıyoruz az buçuk emeğimizle alın terimizle bir şeyler yapmaya çalışıyoruz kimimiz 100 kimimiz 10.000'e rakamlara takılmayın lütfen. Burada bahsetmek istediğim gerçekten emek vererek tırnaklarımızla vaktimizden kendi özel hayatımızdan ayırarak az buçuk bişeylere yapmaya çalışıyoruz vergi veriyoruz aman diyoruz dikkat ediyoruz 1 lira bile borç çıksa sıkıntı olmasın diye ama öyle bir sistem ki var ki adam öldürsen, vergi kaçırsan, kara para aklasan suç yok fikrini belirt içeridesin hatta bu konuyu bile siler moderatörler Gerçekten artık kanıma dokunuyor. İyi insanların bu kadar emek verip sürünmesi ve böyle kansızların hala daha 'enerci' diyerek insan sömürmesi. Doğru yaşayan adam niye gol yiyor ? Bu da mı gol değil ?