mchtavci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple Geliştirici hesabımdan başka bir geliştirici hesabıma uygulamayı transfer yapmak istiyorum. Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim
550 tl ye size kolayca yardımcı oluruz.
Bu konu alanında çokca tecrübeliyiz