Eskiden arkadaşlarla buluşur rasgele bir mekana gider ve hatta hesabı herkes ödemek için can atardı. Öyle bir bağ var aramızda, paranın çok önemi yoktu.
Şimdi buluştuğumuzda belediyeye ait mekanları geziyoruz, boş yer bulursak oturuyoruz. Eğer kahve dünyası filanda gidersek herkes elini cebine atıyor.
İşte böyle bir ekonomi var kardeşim. Başka yerde veri aramanıza gerek yok, kendinizi de kandırmayın, komik duruma düşüyorsunuz.