Güzel fikir. Ben direkt users tablosunda ek sütun açıp orada saklayayım demiştim ama bu daha iyi olur. Çoklu oturum kontrolleri de sağlanmış olur. Ayrıca IP adresi de kaydedersek çerez kopyalanması durumunda da farklı IP üzerinden girişe izin vermeyiz, güvenlik sağlanmış olur. Değil mi?
Evet bu verdiğim fikir zaten başlangıç temelleri üzeirne bunu ip user agent, tarih vs. şekillendirebilirsiniz.