ByHazerfen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle çerez tutulmaz hocam, eğer bu şekilde oturum yönetiminide çereze bağlanirsan hack yersin. ASSDFSAHFHSAFA Vs gibisinden çerez olur bu çerezi ve kullanici verisini veritabanına kayıt eder öyle işlem yaparsınız
Evet az önce kendi kendime test yaparken zaten sızdım şu anda çözümünü arıyorum paylaşırsanız sevinirim kullanıcı konsol üzerinden kafasına göre bir çerez tanımlayıp giriş yapabiliyor.