Neden toparlasın ki??? Yurtdısına buyuk ihracatlar mı başladı daha önce olmayan? Devlet birden fabrikalar kurup ithal ettigimiz urunleri kendisi uretmeye mi başladı? Banka faizleri eskisi gibi 1.10 - 1.25 bandına mı indi geri? Dolar eskisi gibi 8.4 tl ye mi dustu 34 lerden? Hirsizlik bitti mi? Artik siyasiler halk icin mi çalışıyor? Israil e azerbaycan uzerinden mal göndermeyi durdurduk mu? Yunanisistan a bir gece ansizin gelebiliriz dedik 2 yil önce, dün gece mi gittik? Hocam ekonomi neden toparlasin durduk yere? Neymiş, dolar sene sonu 34 tl görünüyormuş... ve bu sizde toparlanma izlenimi yaratiyor he mi? Bu tam olarak 45 cm gosterip 25 cm i kabul ettirmektir.