Bu ülkenin halkı fakirliğe alıştırılmış olduğu için ekonominin ayarlarıyla fazla oynanmadığı müddetçe ekonomi halka normal geliyordu önceden.
Ama bana herzaman ekonomi dandik gelmiştir.
Asgari ücretle ev ve araba alınamadığı müddetçe ekonomi asla ama asla iyi olmayacaktır bu ülkede.