merhaba benimde stripe hesap kapatıldı. üstelik amerika şirketim olmasına rağmen yani nasıl bir saçmalık bu anlamadım şüpheli işlem nedeniyle hesabınızı riskli gördük ve kapattık diyorlar. sanki rakipler yapıyor gibi geldi bana. üst üste blokeli kartlarla çekim yapılmaya çalışılıyor ve sonra failed yazıyor. bir süre sonrada hesap kapatılıyor. ne yaptıysam sohbete ulaşamadım. mail gönderiyorum ama yok otomatik hesabınız kapatıldı açılmayacak deniliyor. işin en kötü tarafı 10 bin doları aşan para kaldı içeride. bu hesap üstelik şirket hesabı bir sürü belge istediler. yani hepsini nerden bulayım bir çoğunu buldum gönderdim ama yok kabul edilmedi. bence otomatik botlar kabul etmiyor. müşteri temsilcisine nasıl ulaşırım bilgisi olan var mı?

bu durumda kim yardımcı olabilir. bilgi lütfen