Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyaz 4060 kasaydı seninki değil mi hocam? Benim bile aklımda kalmış.
Evet hocam Arkadaşımız güzel fırsatı yakaladı bin hayrını görsün. Şuan ki alım konusuna yazanlara göre kasa 30 bin etmesi gerekiyor biz 19'dan verdik.