Kaçırdın fırsatı zamanında

.
Eğer niyetin almak iste 14e zorla kartın eksiğini işlemci kaldırır ileride ekran kartı güncellemesi yaparsın.
Yorumlara takılma benim konuyu taşlayanlar tok satıcılar acil satıcı bulursan 17 ye 4060 lı kasa bulursun
Beyaz 4060 kasaydı seninki değil mi hocam? Benim bile aklımda kalmış.