O nasıl kişinin sorumluluğunda olmuyor. Rakamı yanlış hatırlıyor olabilirim ama 75.000₺ yi geçen (tek ya da birden çok işlem) her müşteriniz için KYC yapıp işlemleri kayıt altında tutmanız gerekiyor. Masak tepenize biner. Ayrıca vergide kardan hesaplanır, bu mantıkla döviz bürolarınında kar etmemesi gerekir. Yanlış yönlendirmeyelim insanları lütfen.