A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ak partili arkadaşlar ülkedeki hukuk adalet sistemi hakkında ne düşünüyorlar. Yorumlarını merak ediyorum.



https://x.com/mehmetandac_/status/1831980192178545106

Fan olmayanları bilemem ama ağır fanların düşünce yapısı belli.
Sorun ak partide , reiste değil , bu kararı veren hakimde diyeceklerdir.
Oda mı olmadı , hakimin bulunduğu adalet sarayını suçlarlar oda mı olmadı , oranın belediye başkanını suçlarlar

Son hamleleri ise xx parti gelseydi oda yapardı , xx belediye başkanı tatile gitmiş falan bahaneleri sıralanır.

İlginç bir halkımız var , Türkiyede yaşamasak komik bir ülke