Fan olmayanları bilemem ama ağır fanların düşünce yapısı belli.
Sorun ak partide , reiste değil , bu kararı veren hakimde diyeceklerdir.
Oda mı olmadı , hakimin bulunduğu adalet sarayını suçlarlar oda mı olmadı , oranın belediye başkanını suçlarlar
Son hamleleri ise xx parti gelseydi oda yapardı , xx belediye başkanı tatile gitmiş falan bahaneleri sıralanır.
İlginç bir halkımız var , Türkiyede yaşamasak komik bir ülke