Hemen geri arayın. Parayi yatirmam icin iban gönderirmisiniz deyin. İban verirler ise bu iban sahibinin devlete ait olduğunu nasıl bulabilirim diyin.
Klasik dolandırıcılar 😂 ben inanmış gibi yapıyom aradıklarında heves yapıyolar sonra kapatıp engelliyom
SGK borcu ve aramak. Nerdeeee

keşke öyle bir hatırlatma olsa ama maalesef yok.
Bu tür aramaları ciddiye almayın. Siz kapatın ben borcumu kuruma giderek ödeyeceğim deyip kapatın telefonu.
şimdi baktımda verdikleri rakamla aynı tutarda borcum var 1600 tl civarı

mernis datalarımızdan kontrol ediyorlar sanırım birde bana mali müşavirin iban numarasını attı buraya atın sonra beni arayın diye