bbadli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bir iki deneme yaptım. Satın alan kişilerle parayı hesaba gönderen kişiler tamamen aynı ondan yana bir sorun yok. Sorun o kişilerin para aklıyor olabilme ihtimali
O sizin sorumluluğuzda olmuyor, sadece ödeme aldığınız hesapta ki kişiyle ödeme yaptığınız hesap farklı olursa sıkıntı yaşarsınız. TRde işlem yapacağınız için vergi vermek zorundasınız, o yüzden işten hiçbir şey kazanamazsınız.