Ortada dönen para olduğunu tutarsızlık olduğu belli ama kanıtlayamıyorlardır.
Bu adamlar bunları yaparken devletin aklı neredeydi ? Sadece bu mu , bunun gibi yüzlercesi var. Fakirin 3 kuruş parasını nasıl cebinden alırız derdine düşmüşler.
Zengine dokunmak kolay değil , ucu birilerine dokunuyor ve para ile adaleti kendine çevirmeleri zor olmuyor.
Ayrıca zengine azıcık dokunursan mal varlıklarını yurtdışına götürüyor.
Güven sıfırlanmış halde , adalet,sağlık,eğitim,ekonomi neredeyse her alanda sıkıntı var. Ülkesine değer veren bir yönetici kıyıya çekilirdi ama bizim halk anlamıyor. Bu yüzden yönetim değişmeli , tüm sistem değişmeli , bu durumlar tekrar etmemesi için her şey sıkı kanıtlı denetlenmeli .