koyut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 4 seneyi bırak 2 sene sonraki 2027 merkez bankası dolar tahmini bile 48TL bugün açıklandı. Yani 2 sene sonra bile o para TL de kaldığı için direkt %50 eriyecek. 4 seneyi sen düşün heralde şu zamanın 200 bini gibi bir şey olur.
Birikim olarak değerlendirdiğinde mantıksız mı geliyor? Bence gelmesin. Bu ülkede her dönemde özellikle şu kriz döneminde bile elinde nakiti olanlar parsayı topluyor. İleride yine ekonomi kötü olsa yine nakit kazanır. Ya da Fonlara yatırmak daha mantıklı o halde? Alan veren eller hep bir 😊