serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Bazı arkadaşlar bana kızacak ama yatırım işi zengin sporudur.
Para biriktirmekten bahsediyorsak Türkiye şartlarında maaşla çalışan birinin 4 yıl boyunca 10 bin biriktirip hiç o paraya dokunmaması ihtimal dışı bir durum diye geliyor.

Sizin matematik doğru ama hayat matematik gibi 2*2=4 şeklinde gitmiyor.
Yarın NAS denir faizler %20 ye çekilir, alacağımız ürünler %200 artar vs. vs.
Ekonomiyi yönetenler her ay enflasyon oranı güncellediği bir ortamda 4 yıllık planların tamamı patlar.
Şans faktörü dışında 4 yıllık birikim planlarının pek olumlu sonuç vereceğini düşünmüyorum.

Tekrar ediyorum sizin oranınız, rakamınız doğru ama bir gecenin sabahında aha NAS denilebilir. Denildi.
Haydarbingol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yüzde 50 faiz kim verecek 😀 4 sene de kim öle kim kala .
Size katılıyorum. Başta da dediğim gibi benimki fantezi. TL mevduatından önce altın doların geçmiş yıllara göre ortalama hesaplarını da yaptım. TL mevduatı kadar hiç biri kazandırmıyor. Gelecekte ne olur çok şüpheli ama en kötü %20 olsa bile birikimdir, yatırımdır. Zira ekonomi politikamız istisna dışında döviz çekmek için TL faizlerini hep yukarıda tutmaktan yana oluyor.