Selam olsun,

Bazı arkadaşlar bana kızacak ama yatırım işi zengin sporudur.
Para biriktirmekten bahsediyorsak Türkiye şartlarında maaşla çalışan birinin 4 yıl boyunca 10 bin biriktirip hiç o paraya dokunmaması ihtimal dışı bir durum diye geliyor.

Sizin matematik doğru ama hayat matematik gibi 2*2=4 şeklinde gitmiyor.
Yarın NAS denir faizler %20 ye çekilir, alacağımız ürünler %200 artar vs. vs.
Ekonomiyi yönetenler her ay enflasyon oranı güncellediği bir ortamda 4 yıllık planların tamamı patlar.
Şans faktörü dışında 4 yıllık birikim planlarının pek olumlu sonuç vereceğini düşünmüyorum.

Tekrar ediyorum sizin oranınız, rakamınız doğru ama bir gecenin sabahında aha NAS denilebilir. Denildi.