Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baban Almanya doğumlu diye maalesef sana vatandaşlık vermezler. Ancak küçük bir artı sağlar sen şimdiden vize işlemlerini ve yasayı araştır oturum iznini çünkü öyle kolay değil hocam göçmen buroları veya konsolosluga sorsan daha iyi yanıt alırsın yasalar değişebiliyor
belki direkt bu hizmeti veren avukatlar vardır diye sordum bu işlerle ilgilenen avukatlar çözebiliyormuş