Bir akü daha var ama şarj olmasını bekliyorum onu deneyeceğim. Bu makina 5 yılda 15 kere kullanılmıştır en fazla. Kömür kullanıma bağlı olarak mı gidiyor zamana bağlı olarak mı bilmiyorum.
Kömür kullanıma bağlı olarak gider sizin sorununuz akü ile alakalı yüzde 95. Yüzde 5 se motoru yakmışsınızdır. (Genelleme yapıyorum birçok ince detay var.)
Diğer akünün tam şarj olmasına gerek yok, lion batarya oldukları için 10 dakika şarj edip deneyebilirsiniz. Denedikten sonra buraya sonucu yazarsanız sevinirim.