Uygulamalar çok fazla komisyon aldığı için fiyatlar hep şişirilmiş vaziyette,eskiden sadece uygulamlar da bu fiyatları görürdük.Malesef artık uygulamaya yazılan fiyatı dükkanlarda da aynı fiyat üzerinden ilerliyorlar.
Sonuç:Bu fiyata bu menü alınmaz!