Merhabalar,
Uzun süredir stabil çalışan sunucumda şu anda Esxi arayüzü ara ara kendini kapatıyor ve 30+ vm power off konumuna geliyor. Hetzner'den aldığım bilgiye göre genel bir sorun yok bunun kaynağını nasıl bulabilirim?
Enes hocam selam,
Server vendor farketmeksizin management arayüzünden fiziksel bir sorun varsa bakılabilir.