hocam ben google için kullanıyordum 1sene kullandım, fakat zaman zaman bir şey oluyor hiç bir numaradan sms alamıyorsunuz. galiba şuan da o dönemdeyiz ben de 1 haftadır hiçbir sms alamadım.