siberuzayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yönetim paneli olmayan, statik bir site de sql inj. neden yapasınız ki zaten ? muhtemelen herhangi bir veride yoktur diye düşünüyorum. Xss deseniz anlayacağımda, yanlış mı düşünüyorum ? Bir de bu tür güvenlik açığını tespit etseniz bile konu sahibine özelden ulaşın, kötü niyetli kişileri bilgilendirmek istemezsiniz sanırım.
Evet forumdan bir çok kişiyi bilgilendirdim şuralarda açık var vs diye amacım o zaten.