siberuzayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yönetim paneli olmayan, statik bir site de sql inj. neden yapasınız ki zaten ? muhtemelen herhangi bir veride yoktur diye düşünüyorum. Xss deseniz anlayacağımda, yanlış mı düşünüyorum ?
Zaten amacım zarar vermek değil takıntı haline geldi böyle güvenlik açıklarını incelemek. Site zaten tamamen hard codeç XSS zaten bu tarz sitelerde işe yaramaz iyi forumlar