Merhaba arkadaşlar. Ben bir Java backEnd geliştiricisiyim. Javascript öğrenip fullStack oalrak mı devam edeyim? Yoksa Java ve Kotlin uyumluluğu nedeniyle android mobil geliştiricisi olmak mı? İş fırsatı açısındanfullStack daha mantıklı olabilir, evet. Ama Kotlin'e geçmek benim için daha rahat olacak. Beni düşündüren şey Java ve Kotlin ile saddece Android ile sınırlı kalmak. Mobil geliştirici olmak ve piyasada iş bulmak için iOS tarafının bulunması gerekiyor mu? Sizce hangi alana devam etmeliyim?.Gerçeten çok kararsız kaldım. Teşekkür ederim