Dogrudur Oyuzden Bende Cok Bişe Demiyorum Ama Adam Devam Ediyo Alışverişe Ama Ticari Atmıyo Neyse Saglık olsun
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meşguldür, iş üstündedir. Veya üstü kapalı memnun kalmamıştır tutumdan.

Bende ki herkes atsaydı eğe 3000+ olmuştum herhalde.