evet ama bu benim güvenimi belli ettirmiyomu sizce
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben pek önemsemiyorum ama atacağım diyip atmamızlık da yapmıyorum. Herkes puanı önemsemiyor, unutabiliyor. Ticaret gerçekleşmiş sonuçta satış yapmadığım için benim açımdan gereksiz.