Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende var ama ne için kullanacaksınız ?
Genel olarak entry girişi için. Özel mesaj ile hesap sayınızın bilgisini detayını ve fiyat teklifinizi iletebilirseniz daha detaylı konuşabiliriz