constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 gün kalmak bir başarı değil.
8 ay kalabiliyorsanız o zaman başarılı derim.
biz bu işi 8 gündür değil 4 yıldır yapıyoruz o yüzden o da var sorun yok.