Üniversiteye bu sene geçtim , kendimi yazılım alanına değil de siber güvenliğe yönlendirmeyi düşünüyordum hocam.
Bu açıklamanızdan sonra tekrar bi düşünmem gerek sanırım .
Yurtdışı için çok avantajlı bir bölüm ama ülkemizde pek değeri bilinmiyor maalesef.
Belki düşüncem basit kaçacak ama muhtemelen;
"Sen tesadüfen bize denk gelmişsin. Senden başka kim yapıp bizi hekleyecek? Binlerce firma var. Şimdi millete dolar bayılmaya gerek yok." diye düşünüyorlar.
Muhtemelen öyle düşünüyorlar ama ben bir üyesi olarak o sitenin şuan adresimin siparişlerimin vs. diğer insanlar tarafından görülebilme ihtimali beni rahatsız ediyor.
Vatandaşların kimlik bilgilerinin etrafta dolaştığı bir yerde, şirketler mi siber güvenliği önemseyecek?
Doğru bir yaklaşım