12 miligramlık iğne hocam biz doktor raporuyla reçete ile ücretsiz alıyoruz.Şuan reçetesiz fiyatına baktığımda 1 tüp 3070tl.Bukadar para verip alan varmıdır onuda bilemiyorum valla
bu ülkenin cehaletini hafife alıyorsunuz hocam,gözümün önünde olan olaylar bunlar yalan borcum yok kimseye