olur tabiki.eskiden anakarta taktıgım bi tv kartı ile uydudaki yayınları izler ve kayıt ederdim pcye.sonra daha işlevsel,daha küçük,muhtemelen usbden kullanılan hali çıkmıştır kesin.kartın yeni halinin adını bilmiyorum ama,olduguna eminim yani