yeminle kendimi kesicem insanların kullandığı interneti ödediği paraları gördükçe, şehrin göbeğindeyim hala adsl kullanıyorum 24 mbps alabiliyorum en fazla (kablo ile max 18i asla geçemedi öyle eski bakır hat sürekli 12-13 kullanıyorum) ben o fiyatlara hala adsl kullanıyorum hemde taahütlü evet, türk telekom... nakil vs filanda yapamıyorum boş port yok çıktığım an nakil vs için kesin yerine birini alacaklar çok mağdur var mahallede oradan biliyorum.