Zorluğunu geçtim fiyat olarak da pek bir şey fark etmiyor zaten ne kadar kazanç sağlanır muamma özellikle son gelen zamlardan dolayı ben bayili bıraktım eğer vergi levhanız vs... varsa direkt kendi sitelerinden almaya çalışın derim.
Sağda ki bayilik fiyatı solda ki normal müşteriye satılan fiyat bu fiyatların altında da bayilik sağlayacak kişilerin çıkacağını sanmıyorum doğrusu.
Hocam sagdaki bayii fiyati nasil oluyor?
PlaySultan'daki satis fiyati bayii fiyatindan daha mu ucuz