Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön sipariş için beklediğim 3 adet başvurum ayrıca var. Hepimize bol şans : )
Bol şanslar hocam inş izdiham çıkmaz da araya gitmeyiz Domain fiyatları 2x oluyormuş bir de :S