Valla hocam 26 sında 2 adet satın alma işlemi gerçekleştirdim ödeme yapıp, şu an genel kayıt dönemi bekleniyor diyor. Sanırım ben backorder gibi bişey yaptım

Umarım istediğiniz domainleri alabilirsiniz ve umarım tr değerli olur
Ön sipariş için beklediğim 3 adet başvurum ayrıca var. Hepimize bol şans : )