Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvuru yapmadığım ama ilk gelen alır periyodunda uygun ise kayıt etmeyi düşündüğüm bir kaç alan adı var sonuçta alan adı kayıt firmaları binlerce başvuru iletecekler illaki bir sırada bekleme olayı oluşur diye düşünüyorum o yüzden bireysel ilk gelen alır ile şansımı denemek istiyorum
Valla hocam 26 sında 2 adet satın alma işlemi gerçekleştirdim ödeme yapıp, şu an genel kayıt dönemi bekleniyor diyor. Sanırım ben backorder gibi bişey yaptım Umarım istediğiniz domainleri alabilirsiniz ve umarım tr değerli olur