skdenizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şimdi sipariş geçtim, ama son değerlendirmeler biraz iç karartıcı. kötü yorumlar var. acaba ürün sıkıntılı gelirse iade süreci sıkıntısız olur mu onu bilemedim. siparişi iptal etmekle etmemek arasındayım.
Bilemiyorum. Siz kaçırdım diyince görmüştüm ileteyim dedim.