Arkadaşlar selam, dün ps5 slim dijital sürüm 18 küsür olan'ı kaçırdım. araştırdıkça kafam karışıyor doğrusu. bilgisayarım fifa için keyif verecek düzeyde değil konsol bambaşka bişey zaten bu yüzden almak istiyorum. oyun kültürüm çok yok FIFA arada dışarda oynardım nadir de olsa. eve bir konsol alıp 4k tv'me bağlamak istiyorum xbox series s sanırım yeterli olmaz. keyfimden de ödün vermek istemiyorum o yüzden series s'i eledim. X'te pahalı maalesef. beni lütfen yönlendirin. Ne almalıyım çok kararsız kaldım kafamı meşgul ediyor. FIFA (ya da FM yeni adıyla)'ya başlamak istiyorum. bunun dışında oyun pek oynamadığım için playstation plus'ta ne beğenirsem onu oynayacağım gibi, hikayeli oyunlar oynamadım daha önce. ben şimdi ne yapayım ne alayım bilemedim...
hocam sadece fifa oynayacaksan ve oyun kültürün yoksa ben olsam series s alırım. Ben geçen sene fifa oynamak için aynı senin gibi düşüncede kaldım ve gittim series s aldım çok memnun kaldım imkan varsa ps al tabi ama fifa oynamak için fuzuli olur biraz.