cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen fatura kesip göndermelisin ki borç netleşsin.

Göndermesen de borç oluşur ama itiraz halinde gereksiz sorun yaşarsın

Yani şuanda 14400 olan ön ödemeyi ve aylık ödemeyi fatura olarak karşı tarafa iletmem lazım değil mi.
Ayrı 2 fatura olarak